duminică, 25 martie 2012

First NOTD:)

   Helllo beauties!:*
   Astazi revin cu o noua postare despre unghii..primul meu NOTD.Mi'am cumparat o noua oja care imi place ff mult si am zis sa impartasesc si cu voi:*.Oja este de la Classics Glamour in nuanta 133:




   Imi place ff mult:x..este o culoare ff potrivita pentru primavara/vara exact in tendintele anului..un portocaliul pastel usor fosforescent ca sa zic asa,este ff frumos si vesel,va las sa va convingeti si singurele din poze;)

 
         
   Sper ca va placut.Va pup si ne citim la urmatoarea postare,bye bye!:*


XoXo,Alle:*

                                     

2 comentarii:

  1. Frumoasa culoare , eu cam aceeasi nuanta de la flormar - se vede absolut incredibil pe unghii.
    Oricum ,chiar ma bucur ca ai facut aceasta postare , voi incerca si eu ojele de la aceasta firma ,m-ai facut curioasa. :)

    RăspundețiȘtergere