sâmbătă, 17 martie 2012

Review:The beauty encyclopedia-Face Edition-E.l.f.

   Hello my girls!:*
Yay!ce dor mi'a fost sa mai postez cate ceva pentru voi:x,imi pare foarte rau ca timpul imi permite sa postez doar in weekend'uri dar cum am spus si in postul anterior am scoala si este cam dificil.Dar nu conteaza asta acum,sunt aici si asta este cel mai important:*
Bunnn,asta v'am pregatit un review pentru Enciclopedia de la E.l.f. varianta pentru fata:D


Imi place mult:x.Este foarte practica si contine toate elementele de baza pentru machiajul fetei:).




















Contine:4 nuante de iluminator;4 nuante de corector;un blush si un bronzer;deseamenea mai contine si un ghid de utilizare plus o pensula.
Din cate am constatat eu aceasta enciclopedie contine variantele mini de la anumite produse din gama studio.
-De exemplu primul rand cu iluminatoare reprezinta paleta cu iluminatoare crema ''Shimmer Palette''
-Cel de'al doilea rand cu corectoare este varianta mini de la paleta cu corectoare ''Complete Coverage''
-Iar ultimul rand,cel cu blush'ul si bronzer'ul reprez varianta mini de la acel duo cu pudra bronzanta si blush.

Imi place tot la ea:x..inca nu i'am gasit nici un defect.Blush'ul si bronzer'ul arata foarte natural pe fata(sunt doar ff putin prafoase) si au particule fine de sclipici,corectoarele acopera ff bine,sunt cremoase si nu se strang iar iluminatoarele dau un glow ff frumos si natural pielii.Ghidul este extrem de bine gandit si iti explica in amanunt unde si cum sa aplici ficare produs astfel incat sa nu dai gres,iar pretul mi se pare mai mult de cat OK:).
In consecinta va recomand din tot sufletul aceasta paletutza,eu o ador si mi se pare extrem de potrivita pentru calatorii;).Sper ca va fost de folos acest review si ne citim la urmatoarea postare!Va pup:*


XoXo,Alle:*
                                                                  
 
 



4 comentarii:

  1. Suna foarte bine. Eu imi doream foarte mult sa incerc paleta de iluminatoare si acel duo cu blush si bronzer iar acum, dupa ce am citit ce ai scris, sunt sigura ca encyclopedia e mai avantajoasa. Macar asa vad daca mi se potrivesc acele palete inainte sa le cumpar in varianta mare.
    Mersi muuuult:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. you're sweet:*:*
    bun venit in lumea blogurilor :)))) haha >:D<
    sa ai grija de el si sa scrii cu placere si sa ai multi foloweri ! te pup :*

    RăspundețiȘtergere