luni, 9 aprilie 2012

Top 5 rimeluri favorite:)

   Hello sweeties!:*

 Astazi revin cu o noua postare despre marea mea obsesieee si anume RIMELURILE...am incercat peste 10 tipuri de mascara de la diferite firme care promiteau diferite lucruri.Ei bine pentru mine rimelul este cel mai important lucru de make-up, eu una pot sa ies din casa fara fond de ten,fara pudra,fara blush,fara corector,fara ruj etc. dar atata timp cat am rimel pe gene ma simt cel mai bine:))
 Deci vreau sa impartasesc si cu voi marea mea ''obsesie'' si sa va arat 5 rimeluri care pe mine ma multumesc:D
  Incepem de la coada la cap:

*Locul 5:


The Max Volume Flash de la Rimmel London: e un rimel bunicel,ofera ceva volum,are o periuta medie(nici prea mare nici prea mica),dar pentru mine nu este cel mai grozav:)

 *Locul 4:




 Extra Super Lash de la Rimmel London varianta cu Curved Brush: a fost primul meu rimel cu o periuta de acest gen..cand l'am descoperit a fost rimelul mei preferat dar acum dupa ce am mai incercat si altele nu prea mai sunt de aceeasi parere:D

 *Locul 3:




 Pump Up Booster de la Miss Sporty: acest rimel l'am achizitionat recent si chiar imi place..nu ma asteptam sa fie asa de bun,m'a atras ff mult la el periuta imensa care se aseamana cu cea de la Scandaleyes.Alungeste genele si le confera volum dar totusi pare destul de natural.

 *Locul 2:





 Mascara Volume Deploye de la Yves Rocher: imi place ff mult acest rimel,intradevar confera volum genelor si nu le incarca chiar daca mai exagerez uneori :))

 *Locul 1:




 The Colossal Volum'Express de la Maybelline varianta Cat Eyes: am ajuns si la primul loc..acum sa fim onesti cui nu ii plac rimelurile de la Maybelline,cred ca sunt cele mai bune rimeluri pe care le'am incercat.Desi toata lumea lauda varianta simpla a acestei game ''The Colossal'' mie una acesta imi place cel mai mult.Ii ador periuta,alungeste genele,le confera volum,le separa,arata natural pe gene,ajuta la cresterea lor...ce poti sa ceri mai mult de la un rimel.Este favoritul meu si cred ca va mai fi pt o buna perioada de timp:x

 Cam asta ar fi pentru astazi,sper ca va placut.Va pup si ne citim la urmatoarea postare:*

     Bye,bye! XoXo,Alle:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu