marți, 1 mai 2012

Review:Garnier BBcream

Hy sweeties!:*

  Deoarece astazi timpul este mai generos cu mine si imi permite:))..voi mai publica inca o postare pentru voi:*
 Am fost rugata de mai multe fete sa fac un review BBcream'ului de la Garnier,asa ca a venit si momentul sau de glorieee;).Stiti prea bine cat de asteptata a fost aceasta crema in Romania prin simplul motiv ca promitea sa se comporte exact ca un BBcream original,la un pret mult mai avantajos.
  Produsul arata in felul urmator:


  *Ce spun producatorii despre ea:
''Miracle Skin Perfector reprezinta o noua generatie de produse de ingrijire a tenului.Crema B.B. cu tehnologie multifunctionala combina toti pasii rutinei de frumusete intr'un singur gest:ingrijire pe termen lung si o urma de machiaj discret pentru un efect instantaneu de ''piele de bebe''.
Derivatul din Vitamina C,cunoscut pentru proprietatile antioxidante,ofera tenului un aspect sanatos si luminos.Pigmentii minerali uniformizeaza in mod natural nuanta tenului.Factorul de protectie solara(FPS) 15 ajuta la protectia tenului impotriva razelor UV.
Aplicati Miracle Skin Perfector ca pe orice alta crema pe piealea curata.Pentru a spori puterea de acoperire,aplicati inca un strat.''

  *Ce spun eu:
Poi,primul lucru pe care nu il inteleg este de ce este numita BBcream,pentru ca ea nu se comporta intocmai ca un BBcream original cum sunt cele asiatice.Putea fi numita simplu crema nuantatoare,sau poate cei de la Garnier au incercat sa atraga mai multe priviri cu ajutorul denumirii.
 In fine,asta nu inseamna ca numele influenteaza produsul in sine.Mie una imi place maxim aceasta crema.Pentru a va fii mai usor voi enumera toate lucrurile care imi plac la ea:
-contine SPF,chiar daca este unul mic important este ca il are.
-este foarte usoara pe fata,nu incarca tenul,ii ofera luminozitate si arata foarte natural si sanatos
-uniformizeaza frumos nuanta tenului
-se intinde usor
-are un miros extrem de placut,de citrice
-contine vitamina C si pigmenti naturali minerali,benefici pentru tenurile tinere
-confera hidratare timp indelungat
-datorita protectiei solare aceasta crema combate imbatrinirea prematura a tenului
-are un ambalaj practic si dragutz
-are o cantitate foarte mare pentru un pret atat de mic(50 ml pentru 29 lei)

 Ei bine,din fericire nu exista ceva care sa nu imi placa la ea..dar trebuie sa va avertizez in legatura cu cateva aspecte: in cazul in care aveti tenul mixt spre gras sau gras nu prea este potrivita pentru voi,deoarece in primele secunde dupa aplicare pielea se simte ff uleioasa si luceste,ceea ce ne face sa credem ca tenul nu va fi matifiat,daaar dupa maxim 5 minute intra in piele si nu mai de aspect de luciu,pe tenul meu uscat intra in piele dupa nici un minut:)).Si inca ceva..producatorii spun ca aceasta crema poate fi folosita pana la varsta de 45 de ani.
 Si inca un lucru ff important,zic eu, este ca daca aveti tenul cu foarte multe imperfectiuni sa nu va asteptati ca aceasta crema sa vi le acopere,tot ce poate ea sa faca este va uniformizeze tenul.

 Acesta a fost review'ul dragele mele,sper ca va placut,sper ca va ajutat sa va formati o parere despre BBcream'ul de la Garnier si sper ca m'am facut destul de inteleasa:).Sa tragem si cateva concluzii..eu o recomand din toata inima si ii ofer nota 9/10 :).Va puuuup:* bye,bye!


XoXo,Alle:*

9 comentarii:

  1. Mi-o voi lua si eu in curand.Like. Te invit si pe blogul meu http://beautymakeupwithme.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Aha exact ce ma asteptam sa aud despre ea, o voi lua din curiozitate insa nu am nici un fel de asteptare de la ea. E ceea ce am nevoie, fara acoperire insa uniformizarea tenului.:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact de asta am si eu nevoie..doar de uniformizare,nu neaparat de acoperire:):*

      Ștergere
  3. Citesc de ceva timp review-uri la BB Cream, dar tot nu sunt hotarata s-o iau.:-s

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-am cumparat-o si eu acum o saptamana. E ok pentru un ten fara multe imperfectiuni. Eu o aplic uneori si ca baza pentru machiaj.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da,merge ca si baza de machiaj....am incercat'o si eu o data asa:*

      Ștergere
  5. e urmatorul pe lista mea. chiar ieri ma gandeam ca am impresia ca bb cream de la garnier mi se pare mai degraba o crema coloranta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar daca nu este intocmai un BBcream...merita totusi incercat:*

      Ștergere