luni, 25 iunie 2012

Beautiful Blogger Award

  Hello!Sunt foarte incantata ca am primit acest premiu si chiar imi doream sa il fac,asa ca sa trecem la reguli:*



 REGULI:
1.Multumestei pesroanei care te'a nominalizat cu link'ul catre ea.
 Am fost nominalizata de Alexandra,careia ii multumesc ff mult..esti o scumapa draga mea!:*
2.Spune de unde ti-a venit ideea sa iti creezi blog si ce te determina sa continui.
 Pai...initial urmaream foarte des fetele romance de pe you tube,ca si acum,iar la inceput ma batea un gand sa imi fac un canal de YT pe care sa postez filmulete,dar aveam o oarecare retinere..asa ca am descoperit ''lumea bloggurilor'' si m'am indragostit efectiv de bloggurile celorlalte fete asa ca m'am hotarat sa imi creez si eu unul.Ceea ca ma determina sa continui tine de orgoliul meu deoarece imi doresc ca intr'o buna zi si blog'ul meu sa fie urmarit de cat mai multe fete:x
3.Descrie pe scurt o zi obisnuita din viata mea.
 Nu e mare lucru...ma trezesc,mananc,fac un dus,plec la scoala,ma intorc acasa,stau la calculator:Facebook,Yahoo,Blog,You tube:D...dupa care mananc,fac o baiee lunga si relaxanta si ma bag la somn:D
4.Cea mai buna colaborare a ta cu un blogger.
 Inca nu am avut nici o colaborare pana acum..dar imi doresc in viitorul apropiat:).
5.Cea mai urata colaborare a ta cu un blogger.
 ---
6.Explica pe scurt ce inseamna pentru tine blogul pe care il detii.
 Este ff important pentru mine,in momentul de fata el este singurul meu coltisor de frumusete..ador sa scriu,sa vorbesc cu voi,sa imi astern toate gandurile,parerile si impresiile in postarile mele..Imi iubesc blogg'ul:x!!
 7.Acorda"Beautiful Blogger Award" la cel putin 5 bloggeri.
 Alexa 
 Dariaa 

  Asta este tot,sper ca va placut!Va pup:* 

4 comentarii: